با دنياي سئو آشنا شويد
سئو

 از اين جهت هيچ هم جاي تعجب نيست كه در سال ۱۶۵۰ روحي اُنارجاني در پايان رساله خود نمونه هائي از زبان مردم تبريز ميدهد كه در نگاه اول شبيه نوعي زبان گفتگوئي تالشي، تاتي و يا گيلكي است كه احتمالاً پهلوي (و يا فهلوي) محاورهاي ۳۵۰ سال پيش بين مردم تبريز بوده است. اين را كسي به بهترين شكل توضيج ميدهد كه خودش در همان دوره ميزيست و در اين زمينه حرفهاي بود. همواره بايستي در نظر داشته باشيد كه محور گفتگوي شما حول چه موضوعاتي ويكي پديا بايستي بچرخد كه بتوانيد به شكل درستي، احساسات قلبي خود را به مخاطبان تان منتقل كنيد. به عنوان مثال در زمان تبليغ نويسي ما بايد سعي كنيم با استفاده از جملات كوتاه و مختصر در ذهن مخاطب خود تاثيرگذار باشيم و بتوانيم به نحوي آن را تبديل به يك مشتري كنيم. ولي اين نوع تبليغ نادرست، در مدت زمان اندكي، با ريزش ميزان زياد بازديد كننده مواجه خواهد شد.

با شناخت دقيق مخاطبان و علاقهمندي آنها، نسبت به وسايل ارتباط جمعي، مانند راديو، تلويزيون و نشريات و همچنين شبكههاي اجتماعي مختلف، ميتوانيم بهترين زمان و مكان ممكن را براي انجام تبليغات خود انتخاب كنيم. جالب است كه هرجا هيدجي خواسته با «جديت» و به سبك كلاسيك شعر بسرايد، آن را به فارسي گفته، در حاليكه وقتي خواسته چيزي شخصي و احساسي بيان كند و بخصوص هنگامي كه خاطرات كودكي خود را از دهكده هيدج تعريف كرده، تركي سروده و يا از واژگان و تعابير تركي استفاده نموده است. براي ارائه هر نوع محصول يا خدماتي، بايد به منظور بالا بردن ميزان فروش، با مخاطبشناسي درست براساس سن، جنس، سليقه و علايق مشتريان هدف، برنامهريزي تبليغاتي خود را انجام دهيد. نوشتن محتوا در مقالات مبتني بر وب بيشتر به نويسندگان محتوا واگذار مي شود ، اما نوشتن يك متن چند خطي كه ذهن مخاطب را درگير خود كند ، بيشتر از نوشتن يك مقاله 2000 كلمه اي مي تواند تأثيرگذار باشد.


امكان چند رسانه اي در تبليغات مجازي وجود دارد مثل اسـتفاده از فيلم و تصوير… در چند سال اخير شبكههاي اجتماعي، تبديل به يك كانال ارتباطي بزرگ شده و به سطح گستردهاي از رشد و گسترش رسيگما اس ام اسهاند. يعني دو تا سه هزار سال بعد از زندگي احتمالاً مشترك اجداد باستاني در سيبري جنوبي و مغولستان، تاريخ روشن تر ميشود. تبليغ نويسي يا كپي رايتينگ به معناي ايجاد يك جرقه در ذهن مخاطب است و اين جرقه اوليه بايد آنقدر جذاب باشد كه تا مدتها در خاطره مخاطب باقي بماند. بعضي از شعراي آذربايجاني آن دوره مانند علي رعدي، علي اصغر حريري و يا كاظم رجوي را امروز كمتر كسي مي شناسد. اولاً رهنمودهاي اصلي خود را از آتاترك ميگرفت و ثانياً بتدريج تاريخنويسان و زبانشناساني در دور و بر اين «انستيتوي تاريخ تركي» و مؤسسه نوبنياد «تورك ديل قورومو» (مؤسسه زبان تركي) پيدا شدند كه حد اقل به اندازه خانم اينان زياده روي ميكردند. جايگاه محتواي يك كپي رايتر بدون شك در صفحه اول گوگل خواهد، زيرا به خوبي مي داند چطور ذهن يك مخاطب را درگير محتواي خود كرده و او به انجام اقدامي فراخواند.


يك كپي رايتر قطعاً مهارت هاي كپي رايتينگ را مي داند و مي تواند بهتر و زيباتر بنويسد. بايد بگويم واقعا نوشتن صفحه درباره ما بسيار سخت مي باشد و بايد به اندازه كافي توانايي و مهارت نوشتن را داشته باشيد. بعد از آشنايي با انواع كپي رايتينگ شما بايد مهارت خوب نوشتن، ساده و جذاب نوشتن در موضوع مرتبط را داشته باشيد. بنابراين يك كپي رايتر بهتر مي تواند يك محتواي جذاب و تأثيرگذار توليد كند. به هر ميزان متنهاي تبليغاتي بهتر و مؤثرتر نوشته شده باشند؛ خوانندگان بيشتري را جذب خواهد كرد. با تبليغ نويسي و انجام پروپاگاند، در رسانههاي مختلف و ايجاد تنوع موجب ميشود، طيف مختلفي از مخاطبان در رسانههاي مختلف با محصولات و خدمات ما آشنا شوند و عده بيشتري اين تبليغات را ببينند. با اين روش شما يك امتياز بيشتري نسبت به بقيه افراد و رقبا خود داريد. با اين روش تبليغ غير مستقيم؛ صاحبان كسب و كار ميتوانند، طيف وسيعي از مخاطب را بهسوي خود جذب كنند. اين مورد هنوز اغلب براي تبليغ نويساني كه در يك سازمان به عنوان كارمند استخدام مي شوند، صدق مي كند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۴۶:۱۰ ] [ آرمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی