با دنياي سئو آشنا شويد
سئو

خوب حالا كه با انواع كلمه كليدي آشنا شديم بايد بدانيم چگونه ميتوانيم به درستي اين كلمات را بيابيم و از آنها براي سئوي سايتمان بهره ببريم. براي رتبه گيري سريع تر در گوگل ابتدا لازم است كه انواع كلمات كليدي را بشناوديما و كاملا آنها را درك كنيد، در ادامه به توضيح آنها مي پردازيم. كه در زير نام آن را بيان مي كنيم و توضيح مختصري مي دهيم. در اين آموزش ما شما را راهنمايي كنيم و هر آنچه كه راجع به مفاهيم سئو لازم است بدانيد اينستاگرام را به شما مي گوييم. براي داشتن استراتژي درست نياز داريم ابتدا با مخاطبان و نيازمندي هايشان آشنا شويم و سپس رقباي خود را تحليل كنيم. بهينهسازي داخلي سايت: بهينهسازي داخلي سايت به معناي استفاده درست از كلمات كليدي؛بررسي ساختار آدرسها و لينكهاي داخلي است. همان طور كه گفتيم، سئو در واقع راهي است براي نشان دادن يك وب سايت درست، به افراد درست. نمايش مطالب به طور كامل بازديد از سايت شما را نيز كاهش ميدهد، براي مثال كاربراني كه در RSS سايت شما ثبت نام ميكنند ممكن است تمام محتوا را در صفحه خوراك سايت شما مطالعه كنند و از صفحه مطالب سايت شما بازديد نكنند.

و حتما نميخواهيد كه تمام اين وقت صرف بارگيري سايت شما شود. گوگل طي بيانيههاي متعددي اعلام كرده است كه استفاده از روشهاي سئو كلاه سياه ممنوع و برخلاف قوانين موتورهاي جستجوگر است و متذكر شده كه هر سايتي كه اين قوانين را زير پا بگذارد شامل جريمههاي سنگين گوگل و در موارد حاد، حذف از تمام صفحات نتايج موتور جستجوي گوگل ميشود. در واقع سئو، روندي است براي بهبود جايگاه ارگانيك (نه پولي و با تبليغات) يك سايت در نتايج جستجو. هرچه يك وبسايت جايگاه بالاتري داشته باشد، بيشتر توسط مردم ديده مي شود. تكنيك هاي مختلفي براي اهداف مختلف وجود داره، با اين حال، براي روديمان به بالاترين جايگاه ها در موتور هاي جستجو، چيزي از اصل قضيه كم نمي شه. خودش را طوري به كار گرفته كه بتواند بهترين سايت ها را به كاربران معرفي كند. زماني كه شما يك كلمه را در گوگل جستجو ميكنيد تا به اطلاعات موردنيازتان دست يابيد گوگل بر اساس اطلاعاتي كه در پايگاه داده خود از قبل ذخيره كرده به دنبال بهترين نتيجه است كه بتواند خواسته شما را در نتيجه برآورده كرده و در سريعترين زمان، شما را به پاسخ سؤالتان برساند.


توضيحات متا : توضيحات متا خلاصه اي از محتوا سايت است ويكي پديا كه توسط ربات هاي گوگل بررسي و به كاربر نمايش داده ميشود. و البته بايد به قدري خوب باشه كه از وب سايت هاي ديگر به اين سايت لينك داده بشه. بعد از خواندن اين مقاله، تا حدودي مي توانيد روي جنبه هاي مختلف سايتتان كار كنيد و آن را بهبود دهيد. مثلا اينكه هر چند وقت يك بار كلمات كليدي مرتبط سرچ مي شوند، رقابت ارگانيگ به چه صورت است و هم چنين مي توانيد ميزان سختي كلمات كليدي را بفهميد. براي اينكه ببينيد چه كسي به يك صفحه لينك داده، مي توانيد url آن صفحه را در Ahrefs Site Explorer جستجو كنيد و گزارش بك لينك بگيريد. با مطالعه اين مقالات آموزشي اشراف خوبي به علم و مهارت سئو پيدا ميكنيد، اما با توجه به اينكه مفاهيم متفاوت زياد ديگري هم در مورد اين مهارت وجود داشته و البته دائما در حال به روز شدن هستند، بايد باز هم به سراغ سايت هاي آموزش سئو رفته و مقالات وبلاگ آنها را مطالعه كنيد. يكي از مشكلاتي كه باعث ميشود خيلي ها از مهارت و علم سئو سايت ترس داشته باشند، اين است كه در اغلب فيلم ها و مقاله هاي آموزشي اين حيطه، متخصصان از نكات و مفهوم هاي تخصصي و ناآشناي زيادي صحبت ميكنند.


سرعت مناسب: سرعت اولين موردي است كه كاربر در سايت شما با آن روبرو ميشود و البته تاثير به شدت زيادي روي سئو دارد. اگر شما يك عكاس هستيد و ار تصاوير زيادي در سايت خود استفاده ميكنيد در اين صورت بايد از يك افزونه گالري استفاده كنيد. آيا به خوبي سازماندهي شده و آماده يادگيري سئو هستيد؟ مي باشد كه به واسطه آن، منحصر به فرد بودن محتواي شما را تشخيص مي دهند. يك فرد سئوكار بايد بخوبي با تمامي مرورگرهاي اينترنتي آشنايي داشته باشد، تفاوتهاي آنها را بداند و به راحتي تشخيص دهد در چه زماني بايد از كدام موتور جست و جو استفاده كند. شما ميتوانيد به راحتي تجاربي كه ممكن است در حالت عادي با صرف چند سال زمان و حتي شكست به آن بروديما را خيلي راحتتر كسب كنيد. خلاصهي تعريف سئو خارجي ميشود ساخت بك لينك براي سايت و صفحات داخلي سايتتان، ولي انجام كار هم به همين راحتي نيست شما ابتدا بايد بدانيد از كجا چگونه و با چه هدفي بايد بك لينك بسازيد چون در نظر نگرفتن اين بخش در نهايت سايت شما را اصطلاحاً پنالتي كرده و از نظر گوگل يك سايت مشكوك محسوب خواهيد شد و با شما خيلي ريزبينانه تر برخورد خواهد كرد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۱۷:۳۳ ] [ آرمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی