با دنياي سئو آشنا شويد
سئو

با توجه به محدوديت دسترسي به شبكههاي اجتماعي مختلف، تبليغات اينستاگرام مهمترين گزينه كارشناسان ايراني براي تبليغات در شبكه هاي اجتماعي محسوب ميشود. در اين مقاله سعي مي شود در مورد تبليغات در تلگرام صحبت كنيم و راهكار هاي جذابي از اين شبكه اجتماعي را براي شما مطرح كنيم اميدوارم مورد توجه شما عزيزان قرار گيرد . به تازگي يك تيم خلاق و قدرتمند ايراني جالب ترين ايده در پلتفرم تلگرام را پياده سازي كرده اند كه روش جديدي براي ارائه تبليغات شما و همچنين راهكار جذابي براي كسب درآمد كانالهاي جذاب و پر كاربر است . اخيرا تعداد كانال هاي تلگرام از چند ميليون بيشتر شده و صاحبان كانال ها مطالب جالب توجه و اطلاعات مفيد را در كانال ها منتشر ميكنند و ميليون ها نفر را سرگرم ميكنند . تلگرام يك شبكه اجتماعي بزرگ و تاثير گذار در ايران است كه ميليون ها ايراني در داخل و خارج كشور را با هم مرتبط ساخته ، جاي بسياري از وب سايت ها و مجلات را گرفته و مبتكران روزبه روز با ايده هاي جالب توجه از طريق كانال ها و بات هاي تلگرام كاربران را شگفت زده ميكنند .

طوري كه از خاطرات سياحان هم بر ميايد، زبان دربار صفوي در اصفهان تركي بود. البته به توصيفهاي من زياد گير ندهيد و همين طوري براي مثال بيان كردم! اگر به صورت معمولي و براي تعداد كاربران بالاي خود پيامك ارسال كنيد ممكن است سيمكارت شما از سوي واتساپ مسدود شود و ديگر نتوانيد از واتساپ استفاده كنيد با ايجاد گروه در واتساپ هم نمي توان اين مشكل را حل كرد. البته ۱ ميليارد دانلود گفتهشده در گوگل پلي استور، به معناي همه دانلودهاي اين اپليكيشن نيست، چراكه علاوه بر دستگاههاي اندرويدي، دستگاههاي آي او اس، كامپيوترهاي شخصي و دستگاههاي لينوكس و مك او اس هم از اين اپليكيشن استفاده ميكنند. افزون بر اين، اين شبكه اجتماعي ادعا ميكند كه براي هدفگذاري دقيقتر تبليغات از دادههاي شخصي كاربران كمك نخواهد گرفت و فعاليت آنها را رصد و آناليز نخواهد كرد. در آثار سخن سرايان بزرگ ايران به ميزان كافي مناظراتي داريم كه گوينده گاه در طرف مثبت و گاه در طرف منفي قضيه داد سخن داده است و دلايل مطرح شده؛ چه در مقام اثبات، چه در قسمت نفي، به اندازهاي قوي است كه خواننده ميپندارد حقيقت همان است كه طرف گفته است در طرف نفي و يا اثبات و جز آن نيست؛ اين معنا خود بر بلنداي پايگاه سخنوران ايران و تخصص و مهارت آنها در فن احتجاج و مناظره دلالت دارد.


ما نيز در لاوان خيلي زود با اين روند همسو شديم و در حال حاضر با شبكهها و كانالهاي پرمخاطب در تلگرام همكاري داريم و براي مشتريان خود به تبليغات و وايرال كردن ويدئوها و كمپينهاي مختلف در تلگرام ميپردازيم. ما در سيگما اس ام اس لاوان با صفحات بسيار زيادي در كمپينهاي مختلف همكاري كردهايم از اين رو پايگاه داده جامعي از اين صفحات، دستهبندي محتوايي آنها، ميزان تعامل مخاطبين با آنها و همچنين ميزان تأثيرگذاري كمپين تبليغاتي برگزارشده در اين صفحات داريم. كه ميزان هزينه دريافتي واتساپ بيزينس در هر كشور با كشور ديگر متفاوت است. موبوديد نام سيستم تبليغاتي جديد تلگرام است كه تبليغات كليكي در بستر تبليغات در تلگرام را ارائه ميدهد و براي اولين بار است كه چنين روشي از تبليغات و اطلاع رساني در شبكه هاي اجتماعي در ايران اجرا ميشود. شركت هاي تبليغ كننده، تبليغ را بر اساس سن، جنس و مكان دسته بندي مي كنند. هدايت شده (Forward): اين پيام معمولا از طرف كانال مبدا به كانالي كه براي تبليغات انتخاب شده، فرستاده ميشود و بينندگان ميتوانند به كانال مورد نظر مراجعه كنند. متاسفانه تلگرام به گونه اي برنامه ريزي شده كه اگر دوستان شما شماره تماستان را داشته باشند و از طريق تلگرام با شما در ارتباط باشند، ميتوانند بدون نياز به كسب اجازه از جانب شما (بدون موسيگما اس ام است و اطلاع رساني شما)، اكانتتان را به گروه خاصي اضافه كنند.


مديرعامل تلگرام از اضافه شدن تبليغات به اين پيامرسان در سال آيندهي ميلادي خبر داد. در دسامبر سال ميلادي گذشته مدير عامل اجرايي تلگرام، پاول دورف خبر از برنامهريزي براي شروع انتشار تبليغات براي كانالهاي عمومي داد. همانطور كه ميدانيد تلگرام در سال ۲۰۱۳ راهاندازي شد و حالا اين پلتفرم امكان برگزاري تماسهاي ويديويي ۱۰۰۰ نفره را دارد و همچنين از طريق آن ميتوان براي ميليونها شنونده سخنراني صوتي كرد. تلگرام پرطرفدارترين پلتفرم اجتماعي در بين كاربران ايراني است. با توجه به عدم امكان هدفگذاري مخاطبان ايراني در سامانه تبليغات اينستاگرام، تبليغات در اينستاگرام در ايران محدود به انتشار پستهاي تبليغاتي در صفحات پرطرفدار اينستاگرام ميشود. بهتر است اين مورد را بدانيد كه تلگرام هيچ امكان ويژهاي براي تبليغات هوشمند ندارد و تبليغات در تلگرام محدود به انتشار پست تبليغاتي در كانالهاي پربازديد ميشود. انجام تبليغات در اينستاگرام كه توسط صفحات و يا اينفلوئنسرها صورت ميگيرد، به دو دسته تقسيم ميشود كه شامل پست و استوري است. با شناخت دقيق اين شبكههاي اجتماعي، تبليغ مورد نظر نيز با توجه به هدف از انجام آن نتيجه مطلوبي در پي خواهد داشت. بديهي است، تحقق يافتن امري كه تا كنون صورت نگرفته، نه تنها مشكل به نظر ميرسد، بلكه نيازمند آگاهي از ابعاد مختلف و بهرهمندي از حوزههاي اطلاعاتي گوناگون است، تا هدف نهايي ـ يعني مسئله مهم استرداد اموال ـ به دست آيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۰۰:۳۴ ] [ آرمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی